Vuosi 2010

VUOSI 2010

Uudenmaan pienpetokilpailun tulokset vuodelta 2010

Pienpetojen vähentämiskilpailun voittajat on palkittu ja kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken on arvottu haulikko TALVIPÄIVÄ RIISTALLE – tapahtumassa 8.2.2011  Nurmijärvijärven Metsäkylässä.

Lue tästä lisää ja katso tulokset:

________________________________________________

Tästä linkistä saat osallistumiskaavakkeen kilpailuun:

UUDENMAAN PIIRIN PENPETOKILPAILUUN UUSIA TUULIA

Uudenmaan piirin pienpetokilpailua on käyty jo reilut kymmenen vuotta. Kilpailu on avoin kaikille piirin jäsenseurojen jäsenille ja henkilöjäsenille. Nyt piirin riistahoitotoimikunta on uudistanut kilpailua ja lähinnä sen palkintoja. Palkintoina on nyt lahjakortteja. Yleisessä- ja nuorten sarjassa voittajalle on luvassa 100,00 €  toiselle 80,00 € ja kolmannelle 50,00 €.

Seurakohtaisessa kilpailussa käynnistyy myös uusi jakso ja siihen tulee kiertopalkinto.

Palkinnot jaetaan pienpetoillan-nahoituskurssin yhteydessä 8. päivänä helmikuuta 2011.

ASE ARVOTAAN KAIKKIEN OSALLISTUJIEN KESKEN

Suurin uudistus on, että nyt pienpetokilpailussa arvotaan kaikkien kilpailuun osallistujien kesken ase. Aseen, voittajalle luovutetaan palkinto senjälkeen kun hän on hankinut siihen ostoluvan. Uuden palkinnon innoittamana uskomme, että saamme kilpailuun osallistujia lisää. Lisäksi pienimmätkin saalismäärät tulee kirjattua ja useammalle avautuu mahdollisuus voittaa palkintoase.

KILPAILUUN PÄÄSEE VIELÄ MUKAAN

Kilpailuaika 1.8.2009-31.3.2010 jolloin saaliit on pyydetty. Riistanhoitotoimikunta on jatkanut saalisilmoitusten eli pienpetokilpailuun osallistumiskaavakkeiden jättöaikaa aina 31.12.2010 saakka, joten pyyntitulokset voi vielä ilmoittaa.

Kilpailulipuke löytyy Jahti lehdestä ja näiltä piirin kotisivuilta.

Toivomme, että seuroissa kannustetaan vielä jäsenkuntaa osallistumaan ja tavoittelemaan hyviä palkintoja ja seuralle kiinnitystä kiertopalkintoon.