Mäntsälän Erätulet 2009

MÄNTSÄLÄN ERÄTULET 2009

20 VUOTTA UUDENMAAN ERÄTULIA

Suomen Metsästäjäliiton Uudenmaan piiri ry on aloittanut Uudenmaan Erätulet tapahtumien järjestelyt Uudenmaan eri kunnissa ja kaupungeissa vuosittain aakkosjärjestyksessä yhteistyössä kuntien ja niiden järjestöjen ja yhteisöjen kanssa. Ensimmäiset Erätulet järjestettiin vuonna 1990 Artjärvellä.

Tapahtumaan kutsutaan kaikki tapahtumapaikkakunnan järjestöt ja yhteisöt joiden toimintaan luonto liittyy.Osallistuvilta järjestöiltä ei peritä mitään maksuja. Kaikki tapahtuman järjestelyt tehdään vapaaehtoisena talkootyönä.

Uudenmaan Erätulet järjestetään tänä vuonna Mäntsälässä 29. päivänä marraskuuta 2009.

Tänä vuonna tulee kuluneeksi 20 vuotta ensimmäisien erätulien järjestämisestä, joka osaltaan juhlistaa Erätulitapahtuman.

Tapahtumapaikkana on Mäntsälän monitoimitalon ja -seurakunnan seurakuntakeskus sekä niiden välinen ulkoalue. Tapahtuman järjestelyt ovat olleet käynnissä jo keväästä alkaen Mäntsälän kunnan, Suomen Metsästäjäliiton Uudenmaan piirin ja paikkakunnan järjestöjen ja yhteisöjen kanssa.

Lue lisää erätulista:

Ilmoittaudu mukaan erätulille:

Erätulimainos:

Mäntsälän kunnan kotisivut:

Uudenmaan Erätulien kutsukortti ja ohjelma:

Uudenmaan Erätulet sytytettiin Mäntsälässä nyt jo 20. kerran. Tilaisuuteen tutustui päivän aikana noin 2200 henkilöä.  Uudenmaan Erätulet on suuri yleisötapahtuma, joka on toteutettu vuosittain Uudenmaan maakunnan eri kunnissa aakkosjärjes-tyksessä yhteistyössä kuntien ja niiden järjestöjen ja yhteisöjen kanssa. Ensimmäiset Erätulet järjestettiin vuonna 1990 Artjärvellä ja nyt 20. Uudenmaan Erätulet Mäntsälässä. Tapahtumapaikkana on monitoimitalo ja seurakuntakeskus sekä niiden välinen ulkoalue.

Suomen Metsästäjäliiton Uudenmaan piiri ry kiittää Mäntsälän kuntaa ja -seurakuntaa sekä kaikkia erätulien valmisteluissa mukana olleita järjestöjä ja yhteisöjä sekä henkilöitä Uudenmaan 20. Erätulien onnistumiseksi tekemästänne suuresta työstä ja hyvin hoidetuista järjestelyistä.  Lisäksi kiitämme kutsuvieraita ja erätuliyleisöä mielenkinnosta tapahtumaamme kohtaan. Kiitoksia

Suomen Metsästäjäliiton Uudenmaan piiri ry

TÄSTÄ VOIT KATSOA VALOKUVIA UUDENMAAN ERÄTULILTA MÄNTSÄLÄSTÄ