Ilma-aseiden SM kilpailuista mitaleja Uudellemaalle Sonkajärveltä 1.-3.4.2022

12.04.2022 10:33
Yleisen sarja palkintojen jako

Ilma-aseiden SM kilpailuista mitaleja Uudellemaalle.

Ilmahirven yleisessä sarjasa oli kolme uusimaalaista kahdeksan palkitun joukossa. Mestaruus Roni Tenhuselle Um, hopeaa Heikki Jetsonen PS, pronssia Daniel Torsell Um, 4. Aleksi Hännikäinen SS, 5. Markus Kastepohja EH, 6. Sami Jetsonen PS, 7. Timo Ristimäki Um, 8. Jari Leväniemi PK.  Kuva: Linda Mattsson

Ilmahirven joukkuekilpailussa Uudenmaan joukkue sijoittui hopealle. Joukkueesa olivat; Tenhunen Roni Y, Torsell Daniel Y, Huuskonen Veikka Y, Ristimäki Timo Y, Tiililä Osmo M50, Teränen Tomi Y, Tissarinen Juha-Pekka M50, Teränen Timo Y, Koskela Tapani M60, Jäppilä Joel S20.

Osmo Tiililä sai hopeaa ilmahirven M50 sarjassa. Voiton vei Timo Pylsy Ky ja pronssin Juhani Logren KS. Miehet kuvassa alla. Kuva: Taina Torvasti

Osmo Tiililä

Ilmaluodikossa Uudenmaan joukkue sai hopeaa ilmahirven tavoin. Tässä joukkueessa olisvat; Tenhunen Roni  Y. Ristimäki Timo  Y, Teränen Tomi Y ,Torsell Daniel Y, Kainulainen Matti M50, Tissarinen Juha-Pekka M50, Huuskonen Veikka Y, Tiililä Osmo M50, Koskela Tapani M60 ja Jäppilä Joel S20.

S13 sarjan luodikko ampujat palkittiin kaikki. Kuvassa oikealla Uudenmaan Katri Torvasti. Hän onnistui sijoittumaan kahdeksanseksi hyvän loppukirin ansiosta. Kuva: Taina Torvasti

Kati Torvasti

Kaikki tulokset https://uusimaa.metsastajaliitto.fi/kilpailutoiminta/metsastysammunta/ilma-aselajit ja hirviurheilu.com