Timo Tanner uudeksi Uudenmaanpiirin kunniapuheenjohtajaksi vuosikokouksessa Karjaalla 19.3.2024

22.03.2024 14:42
Vuosikokous
Uudenmaan piirin 70. vuosikokous pidettiin Karjaalla Lärkulla stiftelsen tiloissa 19.3.2024

Piirin puheenjohtaja Bo-Krister Lindholm toivotti kaikki tervetulleeksi Karjaalle kokoukseen.

Kokouksen aluksi pidettiin hiljainen hetki viimevuoden lopulla menehtyneiden kunniapuheenjohtaja Paavo Ruusuvuoren, kunniajäsen Ilkka Hemmilän ja piirihallituksen jäsen Vesa Perhoniemem muistoksi.

Tämän jälkeen vuosikokous kutsui Timo Tannerin uudeksi piirin kunniapuheenjohtajaksi ja jaettiin vuoden metsästysampujien huomionosoitukset. Lisäksi metsästäjäliitosta Petri Passila muisti piiriä liiton pöytästandardilla 70 vuotisen taipaleen johdosta. Petri Passila piti kokouksen lopuksi katsauksen liiton edunvalvonnan tilasta ja kertoi mökkiläisten vieraspetohankkeesta, joka on saanut maakunnissa hyvän vastaanoton.

Kokouksen puheenjohtajana toimi Janne Sarpoma ja sihteerinä Kyösti Oksanen. Kokous sujui Janne Sarpoman johtamana sujuvasti. Piirihallitukseen erovuoroisista uudelleen valittiin Matti Kainulainen, Kjell Himmelroos, Tove Holmström ja Tapani Koskela. Uutena piirihallitukseen valittiin Hanna Mäkinen.

Kunniapuheenjohtaja
Kuvassa vas. piirin puheenjohtaja Bo-Krister Linholm on juuri kutsunut Timo Tannerin piirin kunniapuheenjohtajaksi. Myös piirin toiminnanjohtaja Esko Lehtola kuvassa oikealla oli luovuttamassa huomionosoitusta Timo Tannerille, joka toimi piirin puheenjohtajana yhteensä 33 vuotta vuosina 1985-2017.

Kuvassa vasemmalla vuoden miesmetsästysampuja Timo Ristimäki. Sitten vuoden nuori metsästysampuja Katri Torvasti. Kuvasta puuttuu vuoden naismetsästysampuja Asta Jaakkola. Kunniakirjat ojensi heille oikealla metsästysampumatoimikunnan puheenjohtaja Matti Kainulainen ja piirin puheenjohtaja Bo-Krister Lindholm.
Petri Passila ojensi liiton pöytästandardin puheenjohtaj Bo-Krister Lindholmille. Hän myös piti esityksen liiton edunvalvonnasta ja mökkiläisten vieraspetohankkeesta.